Wednesday 10 July 2013

kisah aku yg baran vs cengeng

bismillah...
sbelum teruskn lg entri nnt,nk mohon maaf n harap entri ni x mendatangkn kesan buruk ke atas pndangan org kt aku..bkn niat nk membuka aib diri or ape,skadar berkongsi n meminta pndapat..
ewahh..skema giler ayat kau bear!!

ok..
aku ni xtau r ktegori mnusia yg cmne..
aku rse aku ni chill je kot..wt hal sndiri,ber huha2 dgn kengkawan yg satu geng,easy going person..
melawak xtntu mase..
tp smpai satu thap aku prasan,aku ni baran orgnye..
knape?ntah..mngkin ble tahap sabar tu da berkurang n rse da xleh toleransi..

aku jarang mengamuk..(leh x nk sbut tantrum?)..haha..tp kalau aku da ngamok,aku sndiri xleh nk kontrol diri.ape kne ntah..ade saraf terputus agaknye..
zman skola mmg aku chill je..sbb skola harian kan..g skola blk umah mcm biase.
ble aku da start msuk u,aku prasaan aku mkin snang nk mrh..
kdg2 bnd kcik pn aku mrh..haha
contohnye,klu duk sebilik tu..aku xske roomate aku duk usik brg2 aku atas meja study aku.mmg aku ngamok!hoho..(mst nyesal spe sbilik dgn aku)
lg?hmm..prnh de satu hari tu aku ngamok2 mrh akak snior yg sbilik dgn aku.
ingt lg..nm dia kak bad..

critenye,aku blk dr koko..pnat gler kot.(sbb pe ntah pnat,lupe lak)
pastu smentara tggu bilik mndi kosong, aku baring r kt dlm blik. (ko tau je r ptg2 mmg peak hour kt bilik mndi.que kan maen pnjng)
yg aku ni lak,xkn r nk baring atas ktil dgn bdan melekit2 kn..aku baring je r kt atas lntai beralaskn karpet biru pemberian mummy ku..(hancur da karpet tu).
tgh aku sdap nk take nap, dtg kak bad tu duk bsing2.mnyembang x beragak kuatnye!tme tu aku ni anti kelantan (maaf ye org kelantan) skrg x anti dahh...mmg lg r aku panas.haha..panas sbb aku xfhm ape bnda dia bsingkn n xfhm npe dia mst nk cte kuat2.haha..aku tahan je mule2 tu,ble da agak dkat 15 minit menyembang mcm ribut,trus aku yg dlm keadaan separa mamai tu sound dia."DIAMLAH!!MEMEKAK JE!.haaa...leh byg x?time tu mmg kuat gler aku jerit.al maklumlah, kt skola dlu pgang title ketua plantun terbaek KRS.haha..tp xde r aku jerit mcm ketua komander bg arahan.poyo nmenye tu! then kak bad tu trus sentap n senyap.aku lak,leh smbung blk tdo.haha..bengong tol tme tu..nseb r room mate yg sorg lg tu fhm,dia bisik2 kt kak bad "dia penat tu kak bad,jgn bising2".(thanx apad sbb memahami).hoho..mengimbau betul r..

aku ni ketegori mlwan senior.xtau npe..sbb aku rse snior aku smua poyo kot.bajet2..haha..tp yg aku syg,mmg aku syg btul.siap bg coklat bunga bagai.ade skali tu tme final exam,aku duk maen ligan dgn kwn sorg tu kt tgh2 kolej.pastu de snior yg duk atas jerit suh diam.aku stop ligan kwan aku,berdiri kt tgh2 kolej tu smbil jerit "stakat sound x tnjuk muke xyah r!!mcm ko sorg je nk amek exam,berani turun r wei!".haha..(x beretika sungguh).tme tu aku xtau pn spe yg sound sbb aku tgk xde lak mke yg mrh tu tersmbul kt hall.dtg kwn aku yg sorg ni,dia ckp "wei..tu si izni r yg sound td tu".aku like....pedulik hape aku!.hahah...hemo..hemo..


eh,leh x kalau nk smbung next entri..qaleesya mengamok2 lak..(menurun ibunye ke hape ni?haha).
k,bye...(bajet mcm ade org bce je entri ko ni kn bear...)

2 comments:

amal said...

hehehehehe bekeng rupanya bear ni yeeee :P
beranila bear sound2 orang. klu amal x beranii huhu.. tp penah gakla sound2 bla kesabaran btul2 teruji. pastu nyesal hahaha

luvDriGhtOne said...

haha..bear bekeng bertempat..kre xpe r kn,hehe..tp ssh r nk msuk thap naek hantu tu..*malu lak..btul ckp kak amal,pas mrh mst nyesal..tp depend gak kot

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates