Sunday 17 February 2013

korg ade x kwn lawan mulut?

gler rajin update mlm2 cmni smpai 3 ak update entri..
hahah..ni nmenye roh rajin da merasuk
ha..back to title aku tu..
korg ade ke kwn lawan mulut?
aku ade..
n dgn bngganye..let me introduce u guy..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ni ler orgnye..
kecik genit je..
tp mulut dia..zass kebabom wa ckp sama lu..
haha..(jgn mrh ek syg)

nk kate bestie tu xsure lak..
sbb dia xprnh ckp syg aku..
haha..tkot kot dlu tme dip aku kn laen mcm cket..(hahah.gelak jahat)
dia ni org jhor..knal snce dip kt dungun..
xsebilik n xsatu group..
just satu kelas..


aku kalau jmp dia ni ade je yg nk di gaduhkn..
xtau npe..
msing2 mulut cm longkang..
aku longkang MBSA..dia longkang MBJB..hahahha..
stakat babi,bodoh,gampnag,sial tu..da biase..(jgn ingt bdk U xde ckp bnd2 cmni.ktorg bkn mlaikat)

ingt lg,de skali tu ktorg duk gadoh mulut dlm toilet pasal dia ni duk amek bilik mndi yg aku da choopp dulu..
lme kot aku que..ble g jap bilik,tgk blk blik mndi.dia da msuk kt shower room aku tu..
hoii..hangin gler hokey..
dia lak jns mndi bkn maen ber'jam2..
ntah pe dia wt..hahahha..
tgh ktorg duk gadoh mulut,tb2 my other fren sound
aku lak mcm terkedu kne sound..
other fren tu ckp kt aku 'xbaek bear ckp kt dia cmtu..'
xpsal2 aku gado lak dgn my other fren tu..hahah..lawak klu pk blk
pdahal aku tgk si kenit ni xde lak nk sentap thap gaban..
sbb ktorg tau..mulut cm longkang pn,ktorg juz maen2 je..xde nk tngkap smpn dlm hati..

kalau nk d ingt,byk gler kot aku dgn dia duk balah..
tp ble da umur makin matang ni,da kurng cket r..
aku lg r..kne control perckapan..
xmo nt qeesya duk terikut ckp aku..
kne wt bnda baek dpn anak..bg depa ikut..
like people said "anak ni mencerminkan mak bapak depa..baek mak bapak,insyalah baek r depa"
so,kne renung2kan gak..

latest pic yg aku curi..(mntk halal ye..)
you are beautiful,smoga cpt dpt jodoh ek..haha..tetiba..
to anak pak ahmad..
aku syg hang..
gadoh mulut teruk cmne pn,hang kata aku pe pn..aku xprnh amek dlm hati..
sbb aku tau hati hang baek..
aku hrp hang pn xde smpn hati ble aku duk kata hang mcm2..
smoga kte ttap berkawan..
da ade anak nt kte kne r kurangkn tahap longkang mulut msing2..
mybe tahap singki je kot..
hahahah...


last but not least..pic mse kt dungun dlu part 5..
(abaikan aku yg gemokksss..)..


from left (zati,apad,uyun,aku)
miss zman kt dungung..jom bercuti kt trengganu..heheh..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates