Thursday 21 February 2013

aku cukup menyampah bile..?

bismillah...
sblm aku truskn entri aku ni,aku nk mnt maaf kt mne2 pihak yg trasa..
bkn niat aku nk boom spe2..
tp..Lu fikirlah sndiri..

td tgh tgk brita tv3..
tb2 de brita psal knyataan yg di kuarkn oleh tutttt psal penerima BRIM ni umpama HAIWAN?
aku like "what the tetttt!!"
gler tol dia ni..
mkin lme mkin merapu aku tgk..
mmg r BRIM ni ade yg lihat sbgai satu medium utk memancing undi..
tp ko xyah r kuarkn knyataan yg cmtu..
hina sgt ke amek BRIM tu?
nk d fkirkn,tu mmg hak rkyat..
yg duk byar cukar ribu2 stahun..
ha..adil r kn..

xckup reda lg dgn isu dia ni mmbenarkn prkataan Allah d guna pakai dlm bible..
ni dia ckp cmni lak..
ni ke yg d namakn mmpertahankn agama islam?
ishh~~malas r nk ckp lbh..
siyes sgt terkesima dgn statment beliau


p/s : pnerima BRIM = haiwan..how abot pnerima BB1M?kad siswa?KAR1SMA?haiyooo....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates