Tuesday 12 February 2013

ko rse pe tajuk sesuai entri ni?

cuti sem mcm da nk berakhir..15hb ni ni insyallah result sem lpas akan kuar.hrp2 msih dpt rsult yg baek r kan..wlupn byk dugaan dan halangan spnjng mggu exam tu..


aritu de ckp nk cte suka duka spnjng sem aritu..ya Allah,mmg btul2 kuat cbran yg Allah turunkn kt aku..skrg aku da kne pndah kmpus kt puncak alam tu..smua sdia mklum jarak yg aku kne lalui..pastu,bdk kelas aku lak..hadoii..xyah ckp r..dlm klas tu majoriti muda setahun je dr aku,tp peel masing2 ntah pape.mlas nk lyn..bab ckp blkng mmg number satu!champion!tp bab wt keje,nauzubillah..mcm siput piglet.

bkn r nk ngate ke hape..tp iklas dr hati aku skrg ni,aku xbrape ske n bhagia dgn klas aku kali ni..tp nk wt cmne,da aku extend aritu,kne r ngadap dk bdk2 klas ni..aku ni da r jns xske org ckp blkng..kau xpuas ati,kau ckp dpn2..kalau hasil krja kau tu bgus,it ok..but ur work it sucksssss!!sgt nyusahkn org.mmg disaster habis..

ok,xmo da marah2..kne chill..
mse tgh final exam,mle2 tu smuanye smooth je..then,tetiba hubby dmam truk..almost 4 days MC..so,aku r yg kne mlayan enck hubby..dgn bambam yg mkin mlasak tme tu..pling stress sgt tme tu sbb hubby dmam mse aku tgh de killer paper.mmg abez paper aku nages hokey..sbb mse tgh jwb paper data analysis tu tb2 aku lak kne demam.x smena2..tgn n kaki aku cramp dlm exam hall tu..dkat 30min aku tenangkn diri..sudahnye,aku pasrah je dgn jwpn aku yg d jwb dlm keadaan cramp anggota bdn n cramp otak..(smoga mdam aku lembut hati tnda paper aku tu)..

blk je paper ke empat tu,aku trus dmam..tggi gakk..38'c..pasrah..gab for next paper juz 2 days..nk terkentut tercirit tme tu..gagahkn hati,tabahkn jiwa wt rvision..jgn cte r..strt tu aku pny motivation da down gler..jmp my besties,slow talk..motivate blk diri,alhamdulillah aku smgt blk..yes!!aku kne truskn gak demi anak aku n mse dpn aku..xkn nk gve up..dah half way..

so now,tggu bkak sem bln 3 nnt..aku da msuk thun akhir..de lg stahun..d ulangi,setahun ye kengkawan..setahun gak qaleesya kne duk single..tggu ibu dia msuk alam kerja nnt br pk nk kwn ye syg.hahha..kang mental disoder lak ibu ni nk mlyan 2 anak..siyes,satu ni pn aku msih tunggang langgang lg..hoho..

tetiba rse mcm nk smbung mster lak lg stahun stgh..shall i??or..kerja blk?twrn da mkin byk..pndangan korg?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates