Thursday 25 April 2013

review ISLAND BBQ yg sgt best!!

tarikh kejadian 3 april 2013..
punca kejadian : bdk kelas ajak mkn gathering katanye before diorg abez dgree ni..sobb.sobb..nmpk sgt aku akan ditinggalkn..
tempat kejadian : ISLAND BBQ Kg MElayu Subang

syok wooooo..
sedap..kenyang..dan lazat...

this thing happen sbb eiju text aku ajak g steamboat.fuhh..spe xnk kan??
diorg ajak aku sbb mngenangkn ni adlh smesta diorg kt sini..
pasni i'll be alone without them..
hadap r bdk kelas yg latest ni..(byk sgt kelas ko bear)

aku g sini bkn maen sesat lg..
ni smua fara pny punca..
hahah...kau r ni fara..bg direction mcm hape je..
aku bkn maen da kt hghway mne ntah tu..nk mnghala ke rawang ke hape..
aku bab jln2 area sne mmg x expert.
rpenye kt area kg melayu je..haishhh~..da r aku xprnh g tmpt mkn ni..
korg lak bg nme restaurant je,xmo bg nme tmpt.
melilau ai cari tau!

sorg kne byr rm22.
mknan dia superb..
sbb ade steamboat n grilled skali.
mmg mkn x jeling kanan kiri.
nseb baek qalesya ade org yg nk duk lyn..thanx yana,farith n yg sewaktu denganye..
menu dia variety gak r..
ayam n daging mmg da siap marinate bagai..
pilih je..n grilled.
smbil mkn smbil dgr byi kapal terbang duk lalu atas kpale..lg syok kan?
haha..

pe pn,thanx to my beloved eiju sbb invite kak bear..
syg mu ketat2..
hahah..
pahni dokleh r bg nme anok eiju jr..
sbb mu doh xdok dge aku..
t



wajah ceria 

khusyuknye..

uncle farith yg rajin entertain my baby..tq dear..
auntie eiju,qaleesya n me.

my little family.

1 comments:

(`V`)..NIA..(`V`) said...

love u kak... :( sobs2.. xley galok nge mu dh nti.. :'(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates