Tuesday 23 October 2012

puncak alam..sebuah pekan kecil yg x d sangka

best je kn ayat n3 aku kali ni?ni ayat aku copy paste dr lift yg aku naek tiap2 ari sblm msuk klas.duk ulang2 ayat ni smpai aku hfal da diolog dia..strt today aku da mle beraya korban..muahuahuha..i like!stkat ni br 4 test yg da brjalan lmcar..(lncar r sgt kn).yg sebihnye kne amek after naek cuti rye ni nnt.(mmg aku eksited gler kot)..

eh?pe ko nk cite ni bear?actually aku nk mmuji kampus uitm pncak alam yg tersergah megah d puncak alam tu..(xde motip tol ko ni kn..).siyes aku bangga dgn uitm ni..ko tau npe?
*
*
*
*
*
*
ha..sbb ni r..
ko tgk..bkn maen berkabus kampus i tau!!(jeles leteww)*
*
*

*
*
*
*
bnda cmni agak rare sbnrnye..just brlaku tme musim tengkujuh cm skrg ni.lg2 kalau mlm tu hujan..pg keesokkannye tu cnfirm kabus tebal cmni.event kt jln pn jarak penglihatan agak terhad..aku klu jln berkabus ni agak tkot2 gk r..kot2 de kete dr arah brtengtangan nk ptong Q ke..kn..bhaye tu..

aku syg kampus pncak alam ni..cme xbestnye aku asyk ulang alik shah alam ke sne je..so,kepenatan tu mkin trase ye tuan puan.aku ske suasana yg sunyi n kurng pncemaran.sme goes aku ske gler dungun.heaven wooo..kne lak de pntai terbentang luas kt dpn kampus uitm dungun tu.arghh..how much i miss dungun so badly!(oh my english..)

xpe2..aku de stahun lg b4 aku fnish stdy..so,while i can n while d construction around this uitm no done yet,i still can manage to enjoy the environment here..(hentam je r..)syg sungguh ini kampus..wlupn da berkali2 kne naek trun tangga dr tgkt 11 dan 12 akbat bad managment of lift facilities,aku ttp chenta sama ini kampus.

HIDUP UITM!!
KITA>>BERTERIMA KASIH KPD PEMIMPIN2 NEGARA..
KAMILAH PENDUKUNG MASA DEPAN NEGARA..
UNTUK..MALAYSIA..(eh?btul ke lirik aku ni>haha..xprnh g induksi cegini r ghupenye..huhu..)

2 comments:

(`V`)..NIA..(`V`) said...

OVER!!!!!!!!!

NFZ said...

haha. kampus kita memang terbaik weyh. sejuk, nyaman je. masalah lif dengan parking je. hehe.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:
Free Blog Templates